English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مدارس‌ آذربایجان‌شرقی آماده برگزاری حضوری کلاس‌ها هستند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به آمادگی مدارس استان برای بازگشایی و حضور دانش آموزان، گفت: از ۱۴ فروردین مدارس به صورت حضوری خواهد بود.

مدارس‌ آذربایجان‌شرقی آماده برگزاری حضوری کلاس‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور بعد از ۲۵ ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران و برگزاری جلسات توجیهی گفت: از فردا شوراهای آموزش و پرورش استان تشکیل می شود و همه ابزار و امکانات برای برگزاری حضوری فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس افزود: استفاده از ماسک و توجه به تهویه هوا در کلاس های درس مورد توجه مدیران مدارس باشد.

وی با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی اماکن آموزشی مدارس در روزهای آتی اظهار کرد: حضور دانش آموزان مطابق با برنامه درسی ضروری و لازم است.

پاشایی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با حساسیت ویژه باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر عدم ضرورت استفاده از لباس متحدالشکل در مدارس تا پایان سال تحصیلی جاری، گفت: در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش از یک هفته تا یک ماه تقویم آموزشی به تعویق خواهد افتاد.

پاشایی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش از ابتدا به سمت آموزش های حضوری بود، اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی سازمان جهانی یونسکو در ۲۰۷ کشور، هیچ روشی جای آموزش حضوری و چهره به چهره با معلم در فضای مدرسه را نمی گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه