English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

فرایند ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش معیوب است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی چرخه ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش را معیوب خواند و افزود: دانشگاه فرهنگیان متولی جذب نیروی انسانی است.

فرایند ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش معیوب است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی در جلسه آموزش و پرورش مناطق چهارگانه شهرستان میانه؛ با بیان اینکه این امر حوزه تعلیم و تربیت را تهدید می‌کند، کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش را ناشی از سو مدیریت در سال‌های قبل دانست.

وی از نمایندگان مردم میانه در مجلس خواست تا با همراهی سایر نمایندگان در اصلاح چرخه معیوب ورود معلمین به آموزش و پرورش بویژه در پایه‌های ابتدایی بکوشند زیرا ارزش علم در جذب نیروهای متخصص؛ کاردان؛ دلسوز و متعهد است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی انجام تعلیم و تربیت به روش‌های سنتی را سبب عقب ماندگی در این حوزه خواند و افزود: به روز بودن همراه با تکنولوژی‌های آموزشی سبب همخوانی کشور ما با سایر کشورهای توسعه یافته در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود.

وی فرق آموزش و پرورش در ایران با سایر کشورها را در تربیت انسان‌های خداباور خواند و گفت: در سند تحول بنیادین به این موضوع اشاره شده است و ما باید علاوه بر تحت تعلیم قرار دادن دانش آموزان به جنبه‌های تربیتی آنها بیشتر توجه کنیم تا بتوانیم با مدیریت صحیح و برنامه ریزی لازم از به روز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی آن هم در سنین پایین جلوگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه