English

فرماندار تبریز:

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در ارتباط مستقیم با شهروندان است

فرماندار تبریز گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مجموعه‌ای در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و همه روزه شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه برخوردار می‌شوند.

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در ارتباط مستقیم با شهروندان است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یونس فاتح در بازدید از لندفیل و مرکز دفن بهداشتی زباله‌های شهری تبریز اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در سازمان مدیریت پسماند در راستای حفظ محیط زیست و کنترل شیرابه‌ها کاملاً چشمگیر است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مجموعه‌ای در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و همه روزه شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه برخوردار می‌شوند.

فرماندار تبریز در ادامه از مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب بازدید کرده و احداث کلینیک و مرکز تخصصی نگهداری سگ‌های بلاصاحب را امری مهم در راستای بهداشت محیط زیست و آرامش شهروندان عنوان کرد.

وی در ادامه از مرکز تصفیه خانه بهداشتی و فضای سبز محوطه سازمان بازدید کرد و کنترل شیرابه‌ها در این سازمان را اقدامی جهادی دانست و ایجاد فضای سبز موجود در منطقه را نشانگر توجه ویژه مدیریت مجموعه به فضای سبز و حفظ محیط زیست پیرامون عنوان کرد.

در همین راستا، حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان طی گزارشی مبسوط به ارائه گزارش عملکرد سازمان در خصوص مراکز دفن بهداشتی شماره ۲ و ۳ و مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب و تصفیه خانه بهداشتی و مراکز دفن بهداشتی زباله در سازمان پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه