English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرف اول را میزند.

انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو، اظهار کرد: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و در شمال‌غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می‌گویم.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرم اول را میزند.

امام جمعه تبریز گفت: نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است، چه زمانی که از خاک وطنش دفاع کرد و چه زمانی که رو در روی داعش ایستاده و مردانه جنگید.

وی با تاکید بر اینکه سردار اوصانلو بعد از جنگ و در هر جایی که امنیت به خطر می‌افتاد، حضور داشته است، گفت: این سردار پرافتخار زنجانی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز آرام ننشسته و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و با آزادسازی شهرهای مختلف سوریه که چندین سال دست داعش بود، دل حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت را شاد کرد.

وی ادامه داد: رشادت‌های سردار و دفاع از مرزهای کشور به خصوص مقابله با گروه‌هک‌های تروریستی باعث شد تا این سردار نشان فتح را از دستان مقام معظم رهبری مدظله العالی دریافت کند و به واقع باید گفت این مرد بی ادعا هر چه داشته برای دفاع از مردم به کف دستش گرفته است و باید او و دیگر فرماندهان عزیز را بیشتر برای نسل جوان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: سردار اوصانلو رزمنده‌ای است که سالیان سال حقیقتا پاسدار اسلام و انقلاب و همواره به انقلاب و مردم متعهد بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تدابیر سردار اوصانلو، مهندسی دشمن در شمال‌غرب را باطل کرده است، اضافه کرد: هدف اصلی این مراسم باید شناساندن سردار اوصانلوها به نسل جوان و معرف قله‌های شجاعت و ایثار باشد تا سردار اوصانلوهای بیشتری تربیت شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه