English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

تمامی شهرک‌ها و مناطق متاثر از نبود آب سد نهند در تبریز از آب پایدار بهره مند می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی شهرک‌ها و مناطق متاثر از نبود آب سد نهند از آب پایدار بهره مند می شوند.

تمامی شهرک‌ها و مناطق متاثر از نبود آب سد نهند در تبریز از آب پایدار بهره مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری در جریان بازدید از آخرین مرحله اجرای خط انتقال آبرسانی به مناطق مرتفع شمال منطقه باغمیشه، اظهار کرد: به دلیل توجه به عدم وجود آب در سد نهند که آب قسمتی از مناطق و محلات شمال شهر تبریز از آن منبع تامین می‌شد، شرکت آب و فاضلاب نسبت به پیش‌بینی، مطالعه و اجرای خط جدید آبرسانی از سمت شرق و جنوب شرق اقدام کرده است.

وی با اشاره به مشکلات فنی در مسیر اجرای این پروژه، ادامه داد: پیش بینی شده بود این پروژه در اواسط مردادماه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه مشکلات فنی و موانع موجود سبب کندی اجرای پروژه شد.

وی گفت: همت و تلاش متعهدانه و کار شبانه روزی مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان موجب شد در نهایت این خط آبرسانی به سرانجام برسد و تمامی شهرک‌ها و مناطق متاثر از نبود آب سد نهند از آب پایدار بهره مند شوند.

وی افزود: خوشبختانه مشکلی در تامین آب نداریم اما در مناطق مورد اشاره تا پایان تنظیمات شبکه توزیع احتمال بروز افت فشار وجود دارد که با اتمام تنظیمات فشار که در حال اعمال بر روی شبکه توزیع می‌باشد در چند روز آتی آب شرب این مناطق نیز به طور کل پایدار خواهد شد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این بازدید، گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت آب وفاضلاب استان در هفته‌های گذشته بخشی از شمال و شمال شرق شهر تبریز که متاثر از آب سد نهند بود متصل به آب پایدار شد.

هاشم امینی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح انتقال آب، ادامه داد: آبرسانی به بخشی از شهرک‌های باقیمانده امشب با بسیج بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل آب و فاضلاب استان در قالب چندین تیم کاری، بقیه شهرک بخصوص ونک، ولی‌پور و چند محله در شهرک ولی امر به شبکه جدید توزیع آب متصل و در این محلات نیز آب شرب بصورت پایدار توزیع خواهد شد.

وی افزود: این طرح با تلاش مجموعه عوامل استان، استانداری، وزارت نیرو و عوامل شرکت آب و فاضلاب استان که در چندماه گذشته بصورت شبانه روزی مشغول‌اند تا آب پایدار را برای مردم شریف تامین کنند حاصل شد که این نکته تمکایز مجموعه خدماتی هست که سختی می‌کشند تا آرامش مردم حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه