English

فرماندار تبریز:

۲۰ درصد امکانات و ظرفیت دستگاه‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد

فرماندار شهرستان تبریز گفت: ۲۰ درصد امکانات و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و و عمومی در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد.

۲۰ درصد امکانات و ظرفیت دستگاه‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یونس فاتح در سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار بدهند.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه بیت المال ارثیه پدری هیچ مسؤولی نیست و باید برای خدمت به مردم استفاده شود، عنوان داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

فاتح اذعان کرد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و هرکس بیت المال را به حصار بکشد با آن برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای افزایش آمار و ساماندهی ازدواج باید از ظرفیت‌های بومی و فرهنگی شهرستان و دستگاه‌های مرتبط استفاده شود.

فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت توجه بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرده و یادآور شد: افرادی که در نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند هر چه سریع‌تر توسط بانک‌ها تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین دستور تشکیل کمیته برای بررسی عملکرد بانک‌های شهرستان تبریز در پرداخت تسهیلات ازدواج صادر کرد و گفت: باید مشخص شود که کدام بانک‌ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته و کدام بانک‌ها نتوانسته‌اند به وظایف خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه