English

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید.

نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در آئین تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: دشمنان برای دلسردی ملت ایران در حال برنامه‌ریزی هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، آنان را بار دیگر مأیوس می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس به رأی مردم اعتقاد دارد، اضافه کرد: فرآیندها و ساختارهای برگزاری و نظارت بر انتخابات در همراهی با اقشار مردمی به گونه‌ای است که به صورت جدی از آرای مردم صیانت می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: دستاوردهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت‌ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.

محمدی افزود: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی مأیوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، افزود: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود.

امام جمعه هشترود نیز در این آئین بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و حرکت بر خلاف منویات رهبری خطاست؛ بر همین اساس باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال تلاش شود.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان افزود: دشمن در حال فضاسازی برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و در برنامه‌های دهه مبارک فجر باید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت شود.

در این آئین «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد و ابوالفضل پاشایی مورد تکریم قرار گرفت.

قشلاقی بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تأسیس فرمانداری هشترود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه