English

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کلاهبرداری بیش از ۵ میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار بیش از پنج میلیارد ریالی با اقدام به موقع پلیس فتای شهرستان سراب خبر داد.

کلاهبرداری بیش از ۵ میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان سراب و با در دست داشتن دستور قضائی عنوان داشته که از حساب وی مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برداشت غیرمجاز صورت گرفته است که در این خصوص از پلیس تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار در تماس با مالباخته اعلام می‌کند که مالباخته در قرعه‌کشی یکی از اپراتورها، برنده جایزه نقدی شده است و برای دریافت جایزه باید اطلاعات کارت بانکی خود را اعلام کند.

 وی ادامه داد: متهم با استفاده از انواع ترفندها و با جلب اعتماد قربانی پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی به همراه رمزهای پیامک شده برای تلفن همراه وی اقدام به خالی کردن حساب بانکی شاکی را می‌کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان سراب بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم را بازداشت کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی دستورات لازم در خصوص پرونده اخذ و با انجام اقدامات به موقع و هماهنگی‌های لازم تمامی مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برداشت غیرمجاز به حساب شاکی بازگردانده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه