English

استاندار آذربایجان شرقی:

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از پیگیری و دغدغه‌مندی وزیر صمت در توسعه صنعت مس آذربایجان و انتصاب مدرس خیابانی از مدیران کارآمد،به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا ورزقان با تولیدات، ظرفیت‌های کم‌نظیر معدنی، همت مسئولان و مجاهدان عرصه اقتصادی،نه تنها سرآمد جهش تولید کشور باشد بلکه در دنیا افتخارآفرینی کند.

 قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، مالک رحمتی در چارچوب «نظارت ستادی» در شورای اداری شهرستان ورزقان افزود: پروژه های توسعه ای در مس سونگون اولویت و مطالبه جدی مردم است که با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد دلاری در حال انجام است و با افزوده شدن این ظرفیت به تولید کشور، جهش واقعی اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران، مرد توسعه و شخصیتی با تجربه و کارآمد، متخصص و متعهد است و امیدواریم در این دوران با همت و اراده مدیریت جدید ، عقب ماندگی گذشته با فعالیت جهادی جبران شود .

وی یادآوری کرد: بر این اساس وظیفه خود می دانم از وزیر صمت و مدیرعامل شرکت ملی مس ایران به دلیل توجه ویژه به مسایل شرکت مس آذربایجان تقدیر و تشکر کنم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه در تلاش هستند تا شرکت مس آذربایجان به نتیجه برسد، ادامه داد: برای شتاب بخشی به پروژه های عمرانی و توسعه ای ، کمیته ویژه ای با مسوولیت معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تشکیل می شود.

رحمتی توضیح داد: شخصا به صورت ماهانه در این جلسات شرکت می کنم تا مسایل و موانع را با استفاده از تمامی ظرفیت های استانی و ملی، پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم .

وی همچنین با اشاره به افتخارآفرینی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: نیروهای مسلح کشور وظیفه خود را در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی انجام دادند و اکنون نوبت مسئولان اجرایی و فعالان اقتصادی است که اتفاق مبارکی در عرصه تولید رقم بزنند که نتیجه آن رضایت‌مندی مردم و رهبر معظم انقلاب باشد.

رحمتی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تولید ۲۰۰ هزار تن کاتد مس در مجتمع مس سونگون، گفت: کل تولید کاتد کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب، ۲۹۰ هزار تن است و اگر این پروژه و سایر پروژه‌های توسعه‌ای مس در شهرستان ورزقان به نتیجه برسد یک جهش اساسی در حوزه تولید رقم خواهد خورد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر مدیران استان و مجموعه مس آذربایجان، اراده و همت جدی داشته باشند امسال شهرستان ورزقان می‌تواند سرآمد جهش تولید در ایران باشد و این مهم درصورت رفع موانع و عدم سخت‌گیری دستگاه‌های مسئول امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید با رفع موانع، در مسابقه رشد تولید سهمی برای خود داشته باشند، افزود: برای اینکه پروژه‌های مس در شهرستان ورزقان از یک رشد و انسجام قابل قبولی برخوردار باشد، کمیته ویژه‌ای با مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل می‌شود و مدیران استان هم باید به این درک مشترک برسند که پروژه‌های مس جزو مهم‌ترین و اولویت‌دارترین کارهای استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه