English

امام جمعه تبریز:

تنبیه نیروی‌های مسلح، هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم گسیخت

امام جمعه تبریز گفت: ضربه‌ی تنبیهی و بازدارنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوا فضای سپاه، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه‌ی مقاومت را در سپهر دیپلماسی و نظام بین المللی به رخ کشید و هیبت و هیمنه‌ی پوشالی صهیونیستی را از هم گسیخت.

تنبیه نیروی‌های مسلح، هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم گسیخت
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه این ضربه‌ و تنبیه تاریخ ساز یک پرده‌برداری جدید از ایران انقلابی در نگاه جهانیان و به ویژه جهان اسلام بود، اظهار کرد: این اقدام در مقابل حجم فزآینده‌ی وقاحت و افسار گسیختگی رژیم صهیونسیتی در سال‌های اخیر، یک تصمیم استراتژیک، عقلانی و یک ضرورت گریز ناپذیر بود که ما بتوانیم در مقابل حمله‌ی آنها دفاع و مجازاتمان را انجام دهیم و از خاک پاک ایران عزیز دفاع کنیم.

وی افزود: ضربه ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونسیتی وارد شد کف توانمندی‌های ایران بود، اما این رژیم با توانمندی حداکثری راداری و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پدافندهای مهاجم را عقب براند.

وی با بیان اینکه این تنبیه هوشمندانه محصول تصمیم یک رهبر انقلابی است که فرمودند ما رژیم صهیونیستی را پشیمان می‌کنیم، گفت: ایشان در قامت فرمانده کل قوا با تدبیر، عقلانیت و شجاعت جلوی شرارت این رژیم و فریب و نیرنگ نظام سلطه را گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطر نشان کرد: مجازات موشکی و پهبادی ایران به همه نشان داد سرنخ تحولات سریع غرب آسیا دست کیست و نظم جدید غرب آسیا با کدامین اراده به سمت اقتدار و ساماندهی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه با این عملیات نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در میان ملت فلسطین و جهان اسلام ارتقاء یافت، ادامه داد: با این عملیات نقش و نفوذ بیشتر جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا تسهیل خواهد شد.

خطیب جمعه تبریز افزود: عملیات شجاعانه و دفاع مشروع و مجازات عملیات وعده صادق علاوه بر کارکردهای خود در حوزه بازدارندگی، تنبیه رژیم و جایگاه ایران در چشم ملت‌های منطقه موج جدیدی را در بستر سیاست داخلی ایجاد کرده است، شکل‌گیری یک اجماع ملی در حمایت از حمله‌ی تنبیهی ایران به رژیم اشغالگر قدس یکی از نکات مهم جامعه ما است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد که جامعه‌ی ایرانی علارغم اختلاف سلیقه در داخل در مقابل دشمن ید واحده هستند، گفت: عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونسیتی خواسته‌ی از پایین به بالا بوده و انجامش موجب همبستگی بین ایرانیان شده‌است. چون همه‌ی مردم کشورمان آماده‌ی جوابگویی بودند، همه‌ی مردم در این عملیات خودشان را سهیم می‌دانند، چرا که سوخت اصلی موشک‌های پرتاب شده، حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت کلمه پیرامون عملیات وعده‌ی صادق می‌تواند الگویی برای موضوعات مهم کشور باشد، اذعان کرد: بار دیگر ریاکاری و حاکمیت استانداردهای دوگانه در اردوگاه استکبار غربی را مشاهده کردید، نظام سلطه تلاش کرد آبروی رفته در میدان دیپلماسی را جبران کند اما در شورای امنیت ناکام ماند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان در دیدار مسئولان نظام فرمودند حجاب از لحاظ شرعی، فقهی و قانونی لازم است رعایت شود. بیگانگان استخدام می‌شوند تا با تبلیغ، حرمت شکنی کنند و هدف آنها این است که وضعیت کشور را به زمان قبلاً از انقلاب برگردانند. 

وی افزود: از هفته‌ی گذشته طرح نور توسط نیروی انتظامی انجام می‌گیرد نیروی‌های ما با دقت این مسئله را کنترل می‌کنند و خوشبختانه خانم‌هایی که نیاز به تذکر دارند آن را می‌پذیرند.

آل هاشم از استاندار درخواست کرد: در مورد حجاب به مدیران کل ادارات و نهادها و سازمان‌ها تذکری بدهند ما اگر در داخل ادارات مسئله حجاب را حل کنیم در بیرون مشکلی نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه