English

لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز تصویب شد

لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز، پس از طرح و بررسی در صحن علنی یکصد و نود و دومین جلسه پارلمان شهری به تصویب رسید.

لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز تصویب شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه این شورا با اشاره به اینکه بیش از ۹۹ درصد بودجه سال ۱۴۰۱ تحقق یافته، گفت: بودجه مصوب با احتساب متمم اصلاح‌شده ۱۳ هزار میلیارد تومان است. علی نوای باغبان ادامه داد: کل درآمدهای تحقق‌یافته شهرداری تبریز شامل مرکز مناطق سازمان‌ها و شرکت‌ها، ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی تشریح کرد: عملکرد هزینه‌ها بعد از کسر ارقام تکراری، ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است. مبلغ متمم بودجه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و به‌عبارت دیگر در بخش هزینه‌ها و عملکرد هزینه‌ای شهرداری تبریز ۸۶ درصد تحقق دارد.

وی همچنین اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، کمک دریافتی از دولت ۶۱۹ میلیارد تومان است که در قالب وام و اوراق مشارکت (سهم دولت) اخذ شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه به میزان فروش اوراق و اخذ وام ۷۰۰ میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد آن قطار شهری و ۲۰۰ میلیارد تومان اتوبوسرانی است.

لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به مناسبت روز جهانی کارگر، پارلمان شهری در لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز خود لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمامی کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند، اظهار کرد: براساس این لایحه، ۳ میلیون تومان به‌عنوان پاداش برای کارگران تخصیص داده می‌شود.

یعقوب هوشیار در ادامه سخنان خود از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این زمینه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش را ارائه و بیشترین بهره‌وری را دارند.

شهرام دبیری افزود: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری، قدردان زحمات سبزبان‌ها و پاک‌بان‌ها و دیگر کارگران باشیم. وی ادامه داد: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه‌تنها تلاش می‌کنند، بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه