English

رئیس دانشگاه تبریز:

هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود

رئیس دانشگاه تبریز، هنر بزرگ امام خمینی(ره) را جاری و اجرایی کردن دین در جامعه دانست و گفت: دین باید در رفتار، عمل و نتیجه عمل مسئولان بروز و ظهور داشته باشد. 

هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، صفر نصرالله ‌زاده در مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به شخصیت والای معمار کبیر انقلاب تاکید کرد و افزود: هر صفت نیکو و هر هنر غیر قابل توصیف را در خصوص ایشان بگوییم باز هم کم‌گویی کرده‌ایم و باید سال های سال در مورد شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) بیندیشم تا به معنویات ایشان پی ببریم.

وی به تربیت و پرورش شهدای خدمت و مدافع حرم در مکتب امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) آیه های جهاد را با سربازان و رزمندگان جان برکف خود همچون سردار سلیمانی در جامعه تفسیر کرد و همچنین امام خمینی(ره) به ما مسیر اخلاص، عمل صالح، خدمتگزاری صادق و مردمداری را نشان داد.

وی تصریح کرد: نسل کسانی که با عشق با فرامین و فرمایشات امام خمینی(ره) مانوس بوده‌اند و در جبهه های انقلاب حضور داشته‌اند به تدریج به پایان می‌رسد و در راستای بهره‌مندی از تجربیات و سوابق این افراد باید دانشگاه ها پای‌کار باشند.

نصرالله زاده به خدمات و رشادت های شهید جمهور اشاره کرد و افزود: شهید آیت‌الله ‌رئیسی با وجود خطرات با تمام وجود در راستای رضای خداوند، خدمت به مردم و کار خالصانه در میدان تلاش می‌کرد که عاقبت هم به شهادت نائل آمدند.

وی شهادت آیت الله آل‌هاشم را به منزله از دست دادن پدر جامعه دانست و گفت: ایشان با تمام اقشار و طیف های مختلف جامعه ارتباط داشتند و در این راستا نیز محبوب القلوب مردم آذربایجان بودند.

وی شهید مالک رحمتی را استاندار جوان، مجرب و تنومند عنوان کرد و افزود: متاسفانه ایشان را خیلی زود از دست دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه