English

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

ابعاد شخصیتی امام باید در طول سال برای نسل جوان تبیین شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) باید در طول سال برای نسل جوان تبیین شود.

ابعاد شخصیتی امام باید در طول سال برای نسل جوان تبیین شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حسن گلی در محفل شعر و رسانه «وداع یاران» که‌ به‌ منظور بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای خدمت» در تالار «خاقانی» خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار کرد: محدود کردن موضوع کنشگری فرهنگی و تبلیغی در باره امام خمینی(ره) به ایام سالگرد ارتحال ایشان یک خطای راهبردی است و باید ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان در همه ایام سال تبیین شود.

وی، نگاه امامین انقلاب اسلامی به ۲ مقوله شعر و رسانه را نگاهی فاخر و متعالی دانست و افزود: واکاوی بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص شعر و رسانه، بیانگر این اصل مهم است که آنها از شعر و رسانه، انتظار تربیتی و آموزشی و حتی انتظار قدرت آفرینی و ایفای نقش در زمینه تمدن‌سازی دارند.

وی با اشاره اجمالی به سه نوع قدرت سخت، نرم و هوشمند گفت: نوع نگاه رهبر معظم انقلاب به شعر که آن را رسانه دانسته و موثرتر از قدرت سخت معرفی می‌کنند، بیانگر مسوولیت سنگین اهالی شعر و ادب و اصحاب رسانه در تقویت پایه‌های قدرت ملی است و محافل مشترک شعر و رسانه نیز در راستای زمینه‌سازی و تسهیلگری به منظور ایفای این مسوولیت تاریخی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه