English

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد؛

آغاز پروژه خط دوم برگشتی بزرگراه اهر_تبریز در گردنه گوئجه بئل

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی از آغاز پروژه خط دوم برگشتی بزرگراه اهر_تبریز در گردنه گوئجه بئل خبر داد و افزود: اسناد مناقصه این پروژه هفته آینده در سامانه مربوطه بارگذاری و بعد از تامین اعتبارات لازم و انتخاب پیمانکار و تجهیزات لازم به زودی این پروژه آغاز به کار خواهد کرد. 

آغاز پروژه خط دوم برگشتی بزرگراه اهر_تبریز در گردنه گوئجه بئل
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در سفر یک روزه به همراه مدیرکل و معاونان ادارات و بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان اهر و در راستای حل مشکلات پروژه‌های در دست اجرای دولتی و بخش خصوصی، به رفع مشکلات روشنایی و بازگشایی مسیر کمربند غربی داخل شهر و همچنین تصمیمات لازم برای اتمام پروژه کمربند شرقی و جنوبی داخل شهر اهر نیز اشاره و اظهار کرد: مشکلات روشنایی و بازگشایی مسیر کمربند غربی شهر اهر تا دو ماه آینده حل خواهد شد. 

وی از چهار خطه شدن جاده اهر_مشکین شهر نیز خبر داد و گفت: ۳۵ کیلومتر جاده اهر -مشکین شهر مربوط به استان آذربایجان شرقی است که با پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا به طول ۲۰ کیلومتر در حال انجام است، ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات پروژه به کندی پیش می‌رود که با بررسی‌های کارشناسی نسبت به حل مشکلات مالی این پیمانکار انجام و به زودی شاهد ادامه فعالیت پروژه جاده اهر_مشکین شهر خواهیم بود. 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: توسعه متوازن در شهرستان اهر باعث پیشرفت و توسعه تبریز خواهد شد. 

بیت‌الله عبداللهی همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و پیگیری جدی مطالبات مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به اقدامات و خدمات مهم این شهرستان در توسعه و پیشرفت منطقه ارسباران و استان آذربایجان شرقی در طول تاریخ اظهار کرد: پیشرفت متوازن اهر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری، اجتماعی و… کمک خواهد کرد تا تبریز به پیشرفت برسد. 

وی به معضل حاشیه‌نشینی در کلانشهرها نیز اشاره و اظهار کرد: در صورت عدم توسعه و پیشرفت متوازن شهرستان اهر باعث ایجاد بلایای شهرنشینی که همان حاشیه‌نشینی در کلانشهرهایی چون تبریز است، خواهد شد. 

وی همچنین با اشاره به معضلات مختلف حاشیه‌نشینی در کلانشهرها گفت: امیدواریم با کمک مسئولان استانی و شهرستانی شاهد پیشرفت شهرستان اهر و متعاقب آن کاهش حاشیه‌نشینی در تبریز باشیم و این امر اتفاق نخواهد افتاد غیر از سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های اهر و هریس که امیدواریم به این امر توجه ویژه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه