English

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید آذربایجان شرقی؛

سلامتی ایثارگران از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید دولت سیزدهم بود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید آذربایجان شرقی با تشریح تحولات رخ داده در حوزه بهداشت و درمان بنیاد و ارتقای خیره‌کنندۀ خدمات‌دهیِ سلامت به ایثارگران عزیز در دولت سیزدهم گفت: سلامتیِ اعضای معزّز جامعۀ ایثارگری یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد شهیدِ دولت سیزدهم بود.

سلامتی ایثارگران از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید دولت سیزدهم بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حسین نوزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد: سلامت ایثارگران عزیز و خدمات‌دهی سلامت به این عزیزان در بنیاد شهید دولت سیزدهم منسجم و متحوّل شد.

وی اظهار کرد: یکی از این تحولات ارتقای خدمات سلامت ایثارگران بود و در سایۀ همین تحول، اکنون هیچ محدودیتی در تامین نیازمندی‌های توانبخشی، لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکیِ ایثارگران به ویژه والدین بزرگوار شهدا و جانبازان سرافراز وجود ندارد.

وی ادامه داد: در تحوّلی دیگر پرداخت‌های مربوط به حق پرستاری جامعۀ ایثارگری به شکل بی‌سابقه‌ای توسعه یافت تا جایی که برای همۀ والدین معزّز بالای ۷۵ سالِ شهدا و همچنین برای خانواده‌های شهدا و جانبازان و اعضایی از جامعۀ ایثارگری که دارای بیماری بوده و محدودیت شدید حرکتی داشته باشند، حق پرستاری تخصیص یافته و پرداخت می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازپرداخت هزینه‌های درمانیِ جامعه هدف از طریق بیمه دی نیز به روز شده است، گفت: با تدابیر مدیران ارشد بنیاد شهید و بیمه دی، هزینه‌های درمانی ایثارگران معزّز با نظم بیشتر و تاخیر کمتر نسبت به قبل پرداخت می‌شود که یکی از مهم‌ترین فرازهای تحول حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی اجرای طرح ابتکاری «دارویار» را یکی دیگر از مصادیق تحولِ حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید در دولت سیزدهم توصیف و عنوان کرد: در مرحلۀ نخست این طرح، داروهای مورد نیاز جانبازان سرافراز ۷۰درصد تهیه شده و در درب منزل تحویل داده می‌شود و این در حالی است که پیش از این تهیه آسان داروهای مورد نیاز، یکی از دغدغه‌های مهم ایثارگران معزّز به ویژه ایثارگرانی بود که به دلایل مختلف از جمله کهولت سن و بیماری، دچار مشکل در تردد و به تبع آن تامین دارو بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه