English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

تمام‌قد حامی بخش تولید هستیم

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ما به‌عنوان نمایندگان دولت حامی صد درصدی تولید در استان هستیم، از مشکلات پرتعداد بخش تولید هم مطلع هستیم و برای حل آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. 

تمام‌قد حامی بخش تولید هستیم
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره به طرح ۳۴ مشکل حوزه تولید و صنعت استان در دیدار اخیرش با وزیر اقتصاد، اظهار کرد: پیشنهادهای اتاق بازرگانی تبریز درباره قانون سخت و زیان‌آور بودن برخی صنوف می‌تواند در تامین نیروی کار از یک سو و حفظ حقوق کارگران از سوی دیگر مفید باشد.

وی ادامه داد: پیگیری جدی استان با توجه به جایگاه بالای کشوری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و طرح پیشنهادهای آن در سطح ملی می‌تواند به تغییر قوانین و مقررات موضوعه به نفع حوزه تولید و صنعت منجر شود. 

وی با اشاره به اهمیت ویژه پیگیری‌ها در پیشبرد امور، بیان کرد: پست برق ۴۰۰ کیلوولت هشترود از مدت‌ها قبل مطرح بود، اما در سایه پیگیری‌های استانی در حال ورود به مرحله اجراست. همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده مقرر است مالیات مجتمع مس سونگون به سازمان امور مالیاتی کشور منتقل شود که در این صورت، سهم استان ما پس از سال‌ها به شکل عادلانه محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دیدار اخیر با مدیرعامل مس ایران تصمیم‌های مفیدی برای استان گرفته شد.

وی همچنین بر ضرورت نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های سنجش سخت و زیان‌آور شغل در استان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه