English

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد؛

قطع برق ۵ روستای آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: برق ۵ روستای شهرستان آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب و بارندگی های رگباری روز سه‌شنبه قطع شده است.

قطع برق ۵ روستای آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، مجید فرشی با تاکید بر اینکه وقوع سیلاب شدید در آذربایجان شرقی موجب قطعی برق پنج روستای استان شده است، گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی مجموعه در تلاش برای رفع مشکل قطعی برق این روستاها منطقه هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در محور میانه-آقکند دو دستگاه خودروی سواری دچار خسارت شده‌ و برق روستاهای واقع در جاده‌ی میانه-زنجان به علت آسیب دیدگی به تیرهای برق قطع شده بود که با تلاش کارکنان توزیع برق استان وصل شده است.

وی افزود: دراثر بارش شدید باران در شهرستان میانه ۸۷ مورد و در شهرستان سراب به ویژه‌ محله‌ی کورخانا حدود ۱۵۰ مورد آب گرفتگی منازل و مغازه‌های تجاری گزارش شده است.

فرشی تاکید کرد: همکاران آتش نشانی، هلال احمر و.. در حال امدادرسانی و تخلیه‌ی آب از منازل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: مسیر کرکوک درمراغه به علت ریزش جاده‌ای مسدود است، امیدواریم تا دو ساعت آینده بازگشایی شود.

وی افزود: آمار خسارات خودرویی و ادوات کشاورزی طی دو هفته‌ی اخیر افزایش یافته است بنابراین از شهروندان خواهشمندیم از توقف و پارک خودرو در مسیرهای شیب‌دار و مستعد آبگرفتگی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه