English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تیری بر قلب دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی است.

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تیری بر قلب دشمنان است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه‌ای روشن از باورهای دینی و اعتقادی و عشق مردم به جمهوری اسلامی دانست و افزود: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده می‌تواند منجر به قدرت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی شود.

وی اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و امنیت کشورمان تاثیر بسزایی دارد.

نجفقلی‌زاده سرایی حضور در پای صندوق‌های رأی را ادامه راه شهدا به خصوص شهدای خدمت تفسیر کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش امروز مردم مدیون خون‌های مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت و خدمت است و اگر آنها نبودند آرامش روانی و احساس امنیت کنونی حاصل نمی‌شد.

وی ارزش و اهمیت حضور مردم در صحنه‌های تصمیم گیری را بسیار مهم خواند و یادآور شد: اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند، کشور دچار خسران می‌شود که شاید جبران آن سال‌های متمادی به طول انجامد.

نجفقلی‌زاده سرایی مردم‌داری، ولایت‌مداری و تلاش شبانه‌روزی را از خصوصیات مهم انتخاب اصلح برشمرد و گفت: باید توجه داشت که مردم‌داری و در کنار مردم بودن به شخصیت و دین انسان معنا می‌دهد و در طول تاریخ این موضوع به اثبات رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه