English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

اصحاب فرهنگ و هنر برای اقتدار ایران به میدان انتخابات آمده‌اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده اند.

اصحاب فرهنگ و هنر برای اقتدار ایران به میدان انتخابات آمده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سیدمحمدحسین بلاغی روز جمعه در محل صندوق اخذ رأی اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و نویسندگان پا به پای اقشار مختلف مردم پای کار انتخابات هستند و با حضور پرشور خود نشان دادند که در عین تنوع رنگارنگ فرهنگی بسیار شیرین، همه برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان آمده و در انتخابات شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز حضور هنرمندان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی نشان داد که سرنوشت کشور برای این قشر تأثیرگذار، بسیار با اهمیت است و فارغ از رأی به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عزت ایران مهمترین گزینه برای حضور پای صندوق‌های رأی است.

بلاغی، ادامه داد: امید است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بهترین انتخاب زمینه رشد، شکوفایی و تعالی بیش از پیش کشورمان را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه