English

فاز توسعه واحد آلتین دنیز ارس به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد

باهدف افزایش تولید و صادرات در منطقه آزاد ارس، فاز توسعه واحد آلتین دنیز ارس به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد

فاز توسعه واحد آلتین دنیز ارس به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، فاز توسعه شرکت آلتین دنیز ارس، در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع و با سوله ۱۷۰۰ متر مربع، با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی ظهر دوشنبه به بهره‌برداری رسید و برای ۴۵ نفر دیگر اشتغالزایی شد.

 دکتر مجید کیانی ظهر امروز در آیین افتتاح فاز توسعه آلتین دنیز ارس اظهار داشت: منطقه آزاد ارس دارای ۱۳ خوشه صنعتی است که خوشه نساجی و پوشاک با ۴۷ واحد تولیدی فعال یکی از مهمترین خوشه‌های منطقه آزاد ارس محسوب می‌شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس حجم تولیدات خوشه نساجی را 4 هزار تن و ارزش ریالی آن را بیش از 1.2 همت خواند و خاطرنشان ساخت: بیش از ۱۸۰۰ نفر در واحدهای تولیدی این خوشه مشغول بکارند که بیشتر شاغلین را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: افرادی که قبلا فروشنده بخش پوشاک بودند با حمایت و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته تولیدکننده پوشاک شده‌اند و به‌واسطه آن هم اکنون شاهد فروش محصلات تولیدی این خوشه در بازار هستیم.

کیانی واحد تولیدی آلتین‌دنیز ارس را جزو تولیدکنندگان موفق ارس خطاب کرد و گفت: با وجود موانع بر سر راه صادرات، شاهد صادرات محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای روسیه، آذربایجان و عراق و اشتغال بیش از 190 نفر در این واحد تولیدی هستیم.

گفتنی است؛ ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی ۴ میلیون و ۵۰۰ عدد بوده که با بهره‌برداری از فاز توسعه آن، ۲ میلیون عدد دیگر به حجم تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه