English

اتخاذ راهبرد حمایت از دولت چهاردهم لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است

یک جامعه شناس و استاد دانشگاه بر اتخاذ راهبرد حمایت از دولت چهاردهم که لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تاکید کرد.

اتخاذ راهبرد حمایت از دولت چهاردهم لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، محمد میلادی جامعه شناس و استاد دانشگاه در یادداشتی بر حمایت از دولت چهاردهم برای پیشرفت کشور نوشت:

موفقیت دولت چهاردهم ضرورتی حیاتی و اجتناب ناپذیر برای تداوم راه روشن و با صلابت انقلاب اسلامی است.

با برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرا توسط دکتر مسعود پزشکیان صفحه جدیدی را در سپهر سیاسی و تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است.
پیامدهای انتخاب دکتر پزشکیان گذشته از اینکه موجی از امیداواری را در بین آحاد مردم برای حل مسائل داخلی کشور بوجود آورده است بلکه از منظر جهانی نیز فرصتی برای تعامل سازنده با کشورهای مختلف پدیده آورده است.

با توجه به شرایط خطیر کشور و وضعیت منطقه بویژه آرایش محور مقاومت و از سوی دیگر در جریان بودن مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای اروپایی و آمریکا اهمیت تشکیل یک کابینه کارآمد و توانمند را توسط رئیس جمهور منتخب چند برابر کرده است.

همه مسائل و مشکلات به شکل زنجیره ای به یکدیگر متصل بوده و تنها راه پیش رو برای حل مسائل داخلی و خارجی با استقرار یک سیستم عامل هماهنگ و بر آمده از بطن دانشگاه می باشد که با مشارکت میدانی نخبگان دولتی کارآمد و توانمند شکل بگیرد.

بعد از اعلام نتایج و صدور پیام های تبریک توسط مقامات کشوری و لشکری، فعالین اقتصادی بخش خصوصی و سرآمدان مجامع علمی، فرهیختگان فرهنگی و عناصر سیاسی تماما با رویکرد حمایت همه جانبه طبق منویات مقام معظم رهبری برای هم افزایی، امیدآفرینی و کمک دلسوزانه برای موفقیت دولت چهاردهم بود که این همگرایی و عزم راسخ ارکان مختلف نظام برای توفیق دولت چهاردهم از منظر مختلف حائز اهمیت می‌باشد.

فارغ از منازعات سیاسی و تفاوت سلایق فکری نیل به وفاق ملی ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای کمک به دولت چهاردهم می‌باشد و پشتوانه بروز ظهور قدرتمند ایران در عرصه جهانی اعم از پیشبرد مذاکرات هسته ای تا رایزنی برای رفع تحریم های ظالمانه دشمنان در گرو انسجام، هم بستگی و هم صدایی ملی می باشد.
یقینا برای هر هموطن دلسوز، متعهد به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی هیچ رسالتی جز پشتیبانی همه جانبه از دولت منتخب متصور نیست و برای رسیدن به فتح قله‌‌های پیش‌رو تنها راه علاج و سعادت اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی راهبرد و راهگشا می‌باشد که بارها توسط رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان نیز به آن تاکید و اعلام کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه