English

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد؛

بهره برداری از ۵۰ کارخانه جدید در آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه صنایع در صدر اولویت های سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت: در سه ماهه اول امسال ۵۰ کارخانه جدید در استان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۵۰ کارخانه جدید در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، عبدالحمید سرتیپی روز سه شنبه بیان کرد: بر اساس پروانه های بهره برداری صادره در فصل بهار، اشتغالزایی کارخانه های بهره برداری شده ۷۳۵ نفر است.

وی ادامه داد: این تعداد واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال، در گروه های صنعتی غذایی و آشامیدنی، منسوجات، شیمیایی، پلاستیک و لاستیک و صنایع فلزی تاسیس شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده ۵۵ واحد تولیدی نیز اقدام به توسعه وضعیت موجود کرده اند؛ اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی گفت: برای توسعه این تعداد کارخانه، ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

سرپرست اداره کل صمت استان اضافه کرد: اقبال سرمایه گذاران برای توسعه وضعیت موجود صنایع در وضعیت مطلوب است و در مجموع سرمایه گذاری صنعتی در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه