English

استقرار ۱۰ دستگاه ثبت تخلف پلاک‌خوان در مسیر بی‌آرتی تبریز

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: ۱۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در مسیر بی‌آرتی به سامانه های ثبت تخلف متصل شده و پلیس راهور برای خودروهای متخلف اعمال قانون انجام می دهد.

استقرار ۱۰ دستگاه ثبت تخلف پلاک‌خوان در مسیر بی‌آرتی تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، محبوب عبدالله‌پور در این خصوص اظهار کرد: مطابق با مطالعات انجام شده و ممیزی طول مسیر بی آر تی، نواقص محل های تردد عابرپیاده، ایستگاه های اتوبوس و جداکننده های مسیر اتوبوسرانی با حضور کارشناسان پلیس راهور و مناطق، سازمان اتوبوسرانی و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز احصا شده است.

وی همچنین بیان کرد: فاز اول عملیات اجرایی استانداردسازی طول مسیر بی آر تی شامل انسداد محل تردد های غیرمجاز، استاندارد سازی مسیرهای عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس و ترمیم جدا کننده ها و در فاز بعدی نیز مربوط به کف سازی این مسیر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز افزود: ۱۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در مسیر بی آر تی به سامانه های ثبت تخلف متصل شده و پلیس راهور برای خودروهای متخلف اعمال قانون انجام می دهد.

عبدالله پور تاکید کرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ساماندهی ترافیک در حال اجراست و با مشخص شدن محل پارک سوارها و همچنین احداث دومین مسیر بی آر تی  تبریز و فعال سازی اتوبوس های جدید زیر ساخت های لازم برای راه اندازی حمل و نقل ترکیبی با هدف رفع مشکل ترافیک شهر تبریز، فراهم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه