English

امام جمعه تبریز:

سازمان بهزیستی موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی شده است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سازمان بهزیستی با حرکت در مسیر منویات امامین انقلاب و در جهت حمایت از نیازمندان، باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین شده است.

سازمان بهزیستی موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی شده است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان افزود: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می فرماید کار خیر با منت ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان گفت : سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می شود، گفت : در آموزه های دینی ما عبادت صرف، معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می کند.

وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید آیت الله رییسی اظهار داشت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.

علی محمد قادری افزود: حمایت‌های زیادی در سطوح مختلف دولت سیزدهم اتفاق افتاد و آثار توجه و موضوع تکافل اجتماعی بیش از گذشته در سازمان بهزیستی از طرف دولت برقرار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه