English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به تراکتور هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در خصوص واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به باشگاه تراکتور، آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) هستیم اما در این میان دو موضوع وجود دارد، یکی واگذاری ورزشگاه و دیگری واگذاری مجموعه ورزشی شامل 196 هکتار است.

آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به تراکتور هستیم
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

حبیب ستوده نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به باشگاه تراکتور، آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) هستیم اما در این میان دو موضوع وجود دارد، یکی واگذاری ورزشگاه و دیگری واگذاری مجموعه ورزشی شامل 196 هکتار است.

وی افزود: شهرداری مالکیت تمام مجموعه را می‌خواست که این مسئله در حوزه اختیارات ما نبوده و در دست هیئت دولت است که نامه آن نیز نوشته شده اما در مورد واگذاری ورزشگاه فوتبال، نامه‌ای برای تراکتور نوشتیم که حاضریم واگذار کنیم اما باشگاه پاسخی نداد.

وی تاکید کرد: بر همین اساس بودجه‌ای که پس از 23 سال برای ورزشگاه جذب کردیم را در بخش‌های مختلف آن هزینه و اولویت بندی کردیم تا مشکلات را رفع نموده و در راستای استانداردسازی آن گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: با توجه به شرایط تنها امکان کاشت چمن در فروردین‌ماه یا شهریور و مهر وجود دارد. بر همین اساس اعلام کردیم آماده برداشت و کاشت چمن در فروردین هستیم اما آقای خمز اجازه نداد و گفت باید بازی‌های باقی‌مانده را در همین ورزشگاه بازی کنیم.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به صورت کتبی به باشگاه تراکتور نیز اعلام کردیم. از طرفی اگر کشت چمن در شهریورماه انجام شود، نمی‌توان به مدت 9 ماه هیچ یک از بازی‌ها را در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار کرد.

وی افزود: اگر کاشت چمن در فروردین صورت می‌پذیرفت نیز می توانستیم در مهرماه آن را به بهره‌برداری برسانیم. بعد از کلی صحبت ترمیم اساسی چمن را در دستور کار قرار داده و زمین دوم را به زودی و از شهریورماه زیر کشت می‌بریم که هم در صورت نیاز می‌توان از آن برای برگزاری تمرینات و هم ترمیم زمین اصلی از آن استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه