English

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز جایگاه علمی ایران را ارتقا می‌دهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اهمیت راه اندازی پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز، گفت: تکمیل این مجموعه نقش بسیار موثری در توسعه علم پزشکی و ارتقای جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان دارد.

تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز جایگاه علمی ایران را ارتقا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بهمن نقی پور در جریان بازدید و نشست هم اندیشی تکمیل و راه اندازی این پروژه ملی، پیشرفت فیزیکی پژوهشگاه ربع رشیدی را چشمگیر اما ناکافی دانست و افزود: با قوت قلب در ساخت و راه اندازی این پروژه فعال هستیم، چون اینجا محل تولید و پیشرفت علم و جایگاهی برای کمک به ارتقای سلامت جامعه خواهد بود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران پروژه فوق، ادامه داد: هر چند روند این طرح ملی ایده آل نیست، اما قدم های خوبی برای تسریع در اجرا برداشته شده است تا منجر به ارتقای جایگاه علمی کشور شود.

نقی پور با اشاره به توانمندی های اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز، یادآورشد: راه اندازی پژوهشگاه ربع رشیدی نقش انکارناپذیر در حوزه علم پزشکی و به خصوص فناوری های جدید این بخش دارد و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ملی یکی از خواسته های به حق و مهم جامعه علمی و مردم آذربایجان شرقی است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست های تخصصی از سوی دولت و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش انگیزه و رفع موانع در راستای تسریع در انجام عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه