English

فرمانده سپاه عاشورا:

نیروهای مسلح برای مقابله با دشمن گوش به فرمان ولایت هستند

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان، گفت: در این خصوص ما با همه توان آماده بوده و گوش به فرمان ولایت داریم.

نیروهای مسلح برای مقابله با دشمن گوش به فرمان ولایت هستند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سردار اصغر عباسقلی زاده در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: در موضوع ترور شهید هنیه طبق مصاحبه هایی که خبرنگاران با مردم داشتند همه مردم خواستار مجازات دشمن هستند و این حق مسلم آن هاست و ما منتظر ندابیر رهبر انقلاب برای پاسخ و مجازات دشمن هستیم.

وی اضافه کرد: گاهی جواب دشمن زمان می برد مانند عملیات وعده صادق و همین انتظار خود برای دشمن نوعی مجازات روانی و منزوی شدن بیشتر آن است.

سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: ما از محرم و فرهنگ عاشورا درس گرفته ایم و در این فرهنگ مقابله با دشمنان و خدمت به محرومان به خوبی برای ما ترسیم شده که طبق آن الگو و تدابیر رهبری حرکت می کنیم و در خصوص شهادت هنیه نیز قطعا رهبر انقلاب تدابیر هوشمندانه ای را برای ما دارند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان به اهمیت جایگاه مسجد اشاره و خاطرنشان کرد: مسجد سنگر اسلام و انقلاب است و حضور جوانان در آن برای آینده کشور مهم و حیاتی است.سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروزبا توجه به شرایط روز جامعه و فاصله سنی متولیان مساجد با جوانان شاهد برخی اختلاف سلیقه ها در جذب جوانان و کارکرد مساجد برای تربیت هستیم در حالی که باید برای حضور جوانان و تربیت درست و اسامی آن ها بسترهای لازم را بزرگان و پیشکسوتان این امر فراهم کنند.

وی یادآور شد: اگر امروز باورهای قلبی جوانان در مساجد و با معنویت شکل بگیرد در آینده شاهد اثرگذاری آن بوده و به همان میزان جوانان در برابر آسیب ها و معضلات اجتماعی مصون تر خواهند بود.

عباسقلی زاده در ادامه همچنین در جواب سوالی مبنی بر نگرش سپاه و بسیج در خصوص دولت جدید گفت: سپاه و بسیج در همه ادوار گذشته همکاری لازم را در خدمت رسانی به مردم و کمک به دولت در همه عرصه ها داشته و در این دولت نیز در هر عرصه ای نیاز باشد همکاری خواهد کرد.

سپاه عاشور

سپاه عاشور

سپاه عاشور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه