English

امام جمعه تبریز:

دولت جدید مسئولیت سنگینی در پاسخ به اعتماد مردم و مجلس دارد

امام جمعه تبریز گفت: همکاری همه جانبه ارکان کشور شامل رهبر معظم انقلاب، مردم و مجلس با دولت جدید، مسوولیت این دولت را در ارایه خدمت سنگین تر می‌کند.

دولت جدید مسئولیت سنگینی در پاسخ به اعتماد مردم و مجلس دارد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین «احمد مطهری اصل» در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: حتی افرادی که در انتخابات به این دولت رای ندادند نیز آمادگی خود را برای همکاری با این دولت اعلام کردند.

وی با اشاره به سابقه دکتر پزشکیان در زمینه نمایندگی مجلس، اظهار کرد: وی با مشکلات جامعه و مردم آشنایی دارد و باید هر چه سریع تر برای رفع مشکلات اساسی مردم در بخش اقتصاد راه حل اساسی ارایه شود.

امام جمعه تبریز، وابستگی به نفت، اقتصاد دولتی و عدم رعایت اولویت ها و استفاده کم از توان داخلی و توانمندی های جوانان را از مشکلات جامعه اعلام کرد و گفت: برای کاهش این وابستگی ها، رفع مشکلات به ویژه مشکلات معیشتی مردم و رنگین کردن سفره آنان باید اقدامات اساسی و فوری انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل، ادامه داد: مردم به وظیفه خود در قبال حکومت و انقلاب اسلامی انجام داده اند و اکنون از همه قوای حاکم در کشور می خواهند با وحدت همدیگر مشکلات معیشتی آنان را رفع کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت الگوگیری دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمات جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل تصور نبوده و با سایر حکومت ها قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل، با اشاره به خدمات انجام شده در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب در بخش های مختلف، ادامه داد: خدمات انقلاب اسلامی در این بخش ها باید در سطح دنیا و کشور تبیین و اطلاع رسانی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه