English

یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در اهر بهره برداری شد

همزمان با هفته دولت طرح های عمرانی خدماتی در اهر با هزینه کرد یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بهره برداری شد.

یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در اهر بهره برداری شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، این طرح شامل دکل مخابراتی همراه اول روبروی نیروگاه اهر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی کرد لر، ترانچه، ذاخر، بصیرآباد به طول هشت کیلومتر و با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال، لکه‌گیری و روکش آسفالت شهرهای اهر_کلیبر و اهر_مشگین به طول ۲۷ کیلومتر با اعتبار ۵۴٠ میلیارد ریال و لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های افیل، گرنگاه، دهستان، کلهر، کردلر، مردکتان به طول ۱۸ کیلومتر با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال بود.

 همچنین عملیات اجرایی پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن در اهر آغاز شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۶۰۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن شهرستان اهر ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و خادمین مردم اظهار کرد: یکی از وظایف مهم مسئولان رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

تراب محمدی از جمله نیازهای مهم و اساسی مردم کشور و شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی را اجرای سریع و به‌ موقع نهضت ملی مسکن دانست .

وی افزود: لازمه اجرایی‌شدن نهضت ملی مسکن ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب است که در این راستا باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط طبق قانون ساخت نهضت ملی مسکن عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر چندان پیشرفت چشمگیری نداشته است، گفت: تاکنون از ۱۰ هزار نفر متقاضی واجد شرایط، هفت هزار نفر حائز شرایط شده‌اند که از این تعداد نیز هم‌اکنون به ۲ هزار نفر مسکن اختصاص‌یافته است و امیدواریم هر چه سریع‌تر با رفع مشکلات و موانع همه متقاضیان مسکن در این شهرستان صاحب مسکن شوند و اجرای این پروژه تنها به کلنگ‌زنی، قول و وعده ختم نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه