English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

نظارت بر مصوبات شورای برنامه‌ریزی باید جدی گرفته شود

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شورای برنامه‌ریزی عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است، گفت: دستگاه‌ها و نمایندگان ناظر باید بر مصوبات این شورا نظارت جدی داشته باشند.

نظارت بر مصوبات شورای برنامه‌ریزی باید جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی روز شنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال جاری افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌ عنوان دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی باید عملکرد دستگاه‌های عضو و دخیل این شورا در اجرا یا عدم اجرای مصوبات هفت جلسه این شورا را استخراج کند و در اختیار اعضا قرار دهد.

وی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قبل از اقدام به تشکیل جلسه شورا باید موارد مورد نظر برای ارائه در جلسه این شورا را در اختیار نمایندگان ناظر قرار دهد تا آنان با اشرافیت و اطلاع کامل در جلسه حضور داشته و موارد را از مجلس یا دولت پیگیری کنند و نظارت دقیق‌تر بر عملکرد این شورا داشته باشند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نظارت و بازرسی، حلقه مفقوده در دستگاه‌های اجرائی است که باید جدی‌تر به این مسائل بپردازیم تا کارها در سطوح کارشناسی بدون اجرا نمانند.

محمدی، ادامه داد: در این جلسه گزارش عملکرد مصوبات سال ۱۴۰۲، مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیستی، انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی در راستای تاسیس شرکت های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری، انتشار آگهی مزایده معادن استان توسط صنعت معدن و تجارت، مناقصه تکمیل هفت کیلومتر از محور مرند- جلفا و سایر پروژه های آزادراهی توسط راه و شهرسازی استان، آخرین وضعیت صدور مجوز پروژه های پیشران معرفی شده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دلایل تاخیر در صدور مجوز توسط محیط زیست استان ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه