English

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴ تبریز در آذر ماه امسال

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴ تبریز در آذر ماه امسال خبر داد.

برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴ تبریز در آذر ماه امسال
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سعید جعفری‌راد در این‌باره اظهار کرد: امسال به بهترین نحو نمایشگاه ربع‌رشیدی موسوم به رینوتکس ۲۰۲۴ که در هاله‌ای از ابهام بود برگزار می‌شود، اما نحوه اجرا تغییر کرده و برگزاری با همفکری و هم‌افزایی دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴ برعهده‌ پارک علم و فناوری استان خواهد بود، ادامه داد: ۱۰ زون این نمایشگاه با تناسب به ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه برعهده روسای دانشگاه‌هاست که هر هفته یکی از دانشگاه‌ها مسئول برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

جعفری‌راد بیان کرد: پارک علم و فناوری استان رتبه پنجم کشور را با ۳۶۵ شرکت کسب کرده که عمده این شرکت‌ها در حوزه قطعه‌سازی و ماشین‌سازی مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: پارک علم و فناوری استان رتبه یک کشور برای تکمیل سامانه جریان اقتصادی نوین (جان) را در بهمن ماه سال گذشته کسب کرد و رتبه دوم کشور را برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری و رشد اقتصاد دانش‌بنیان به خود اختصاص داد.

او با بیان اینکه این پارک رتبه سوم را در حوزه تعاملات علمی بین‌المللی در میان پارک‌های کشور ازآن خود کرد، افزود: اولین مرکز نوآوری قطعه‌سازی و ماشین‌آلات پیشرفته با رویکرد انرژی با همکاری جهاد دانشگاهی استان افتتاح شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ۲۴ مرکز شهرستانی و پردیس با همکاری پارک استان اداره می‌شوند، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان در ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه