English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

خانه‌ موزهٔ پدری استاد شهریار بازگشایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از بازگشایی خانه‌موزه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب، همزمان با سومین جشنواره ملی "حیدربابای شهریار" خبر داد.

خانه‌ موزهٔ پدری استاد شهریار بازگشایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به بازگشایی خانه‌موزه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب گفت: بازسازی خانهٔ پدری استاد شهریار در روستای خشکناب با هدف معرفی آن به گردشگران به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی استان به پایان رسیده و همزمان با سومین جشنواره ملی "حیدربابای شهریار" بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: خانه پدری استاد شهریار که در روستای خشکناب بخش تیکمه‌داش، شهرستان بستان‌آباد واقع شده و بر اثر گذشت زمان و عدم استفاده به‌صورت کامل تخریب شده بود که با بازسازی و مرمت، بیست‌وسوم شهریورماه جاری بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طرح بازسازی این خانه تاریخی با الهام از ساختار ، نقشه و روابط فضائی حاکم بر خانه‌های روستایی آماده و اجرا شده است.

بلاغی با اشاره‌ به برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی حیدربابای شهریار در 23 شهریور در خانه‌موزه پدری استاد شهریار گفت: از نفرات برگزیده در رشته‌های سه‌گانه شعر، خوش‌نویسی و مقاله تجلیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه