English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

بزرگراه خواجه ـ ورزقان هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه -ورزقان، گفت: با ادامه این روند پیش‌بینی می‌شود این مسیر در هفته دفاع مقدس زیربار ترافیک برود.

 بزرگراه خواجه ـ ورزقان هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی ‌در بازدید از روند اجرای این پروژه با اشاره به اهمیت و نقش بزرگراه خواجه-ورزقان در توسعه و رشد منطقه و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه-ورزقان، گفت: با ادامه این روند پیش‌بینی می‌شود این مسیر در هفته دفاع مقدس زیربار ترافیک برود.

وی افزود: تکمیل این طرح و اجرای بزرگراه ورزقان-نوردوز موجب کوتاه‌تر شدن مسیر تبریز به منطقه آزاد ارس برای مراودات اقتصادی با اروپا می‌شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: 10 کیلومتر از باند برگشت بزرگراه خواجه-‌ورزقان نیز در دست اجرا و آسفالت‌ریزی است که امیدواریم تا شروع فصل سرما تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

محمدی همچنین با حضور در روستاهای «سیفار» شهرستان ورزقان در جمع مردم این روستا گفت: مشکل آب شرب این روستا با اختصاص زمینی به وسعت حداقل 400 مترمربع و با صرف 15 میلیارد ریال حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب 84 روستای شهرستان ورزقان از محل فاز دوم مجتمع آبرسانی ستارخان، حل می‌شود، ادامه داد: برای رفع مشکل نبود مدرسه راهنمایی در روستای «سیفار» نیز مقرر شد کارشناسان اداره کل نوسازی با همراهی بخشدار، اقدامات لازم را برای مطالعه و تدابیر موردنیاز را در اسرع وقت انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه