English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

پایین بودن نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی نتیجه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پایین بودن نرخ بیکاری در استان نسبت به میانگین کشوری، نتیجه برنامه‌ریزی، حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی است.

 پایین بودن نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی نتیجه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن به پیشینه استان در زمینه صنعت اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر و طبق آمار اعلامی از سوی سازمان برنامه و بودجه، ۹۶ درصد صنایع استان در اختیار بخش خصوصی و سهم صنایع دولتی در حداقل ترین میزان است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی از سوی بخش خصوصی در استان انجام شده است و امروز در تمامی شهرهای استان، مراکز صنعتی و شهرک ها و نواحی صنعتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه در استان به لطف فعال بودن معاونت اقتصادی استانداری، کمبود سرمایه و سرمایه‌گذار نداریم، گفت: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد کمبود یا نبود زیرساخت است و در این میان کمبود برق به ویژه در فصل گرما، بیشتر محسوس می‌شود و صنایع استان را دچار مشکل کرده است.

محمدی ادامه داد: تمام تلاش مدیران استان بر این است که زیرساخت‌ها را برای فعالیت و تولید صنایع فراهم کنند و با تامین آب، برق و راه دسترسی، در کنار واحدهای تولیدی باشند.

وی به احیای ۷۰۲ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: این موفقیت بزرگ نتیجه همراهی و همکاری مدیران استانی و پای کار بودن صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه