English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

تردد خودروهای باری از مرز جلفا ۱۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد خودروهای باری داخلی و خارجی از پایانه مرزی جلفا در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

تردد خودروهای باری از مرز جلفا ۱۱ درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، اورجعلی علیزاده در این خصوص اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۷ هزار و ۳۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کردند.

وی گفت: در سال جاری میزان محموله های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز جلفا ۳۷۸ هزار و ۱۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی مجموع تردد وسیله نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز را بیش از ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کرده اند که این آمار هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

علیزاده، ادامه داد: در همین مدت میزان محموله های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز نوردوز ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی یادآور شد: در این مدت ۶۰ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی جلفا و ۲۳۲ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه