English

ساماندهی مراکز پرخطر در آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از تصویب تشکیل کارگروه ساماندهی و خروج مراکز پرخطر در استان خبر داد.

ساماندهی مراکز پرخطر در آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کانون‌های خطر بسیاری در استان وجود دارد که باید از حیث پدافند غیرعامل جدی گرفته شوند.

وی با اشاره به ابلاغیه سازمان پدافند غیرعامل برای تشکیل کارگروه ساماندهی مراکز پرخطر، افزود: مجموعه‌هایی مثل پالایشگاه، کارخانه‌های رنگ‌سازی و سایر مجموعه‌هایی که مشتقات نفتی در آن‌ها به کار برده می‌شود، خطرآفرین بوده و باید الزامات پدافند غیرعامل در آن‌ها لحاظ شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: آتش‌سوزی در برخی کارخانه‌ها و کارگاه‌های استان که گاهی رخ می‌دهد، نشان می‌دهد که باید پدافند غیرعامل در آن‌ها جدی گرفته شود.

محمدی با ابلاغ آیین‌نامه هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به فرمانداران استان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل در سطح کشور و استان، راه خود را به خوبی پیدا کرده و موارد مربوط به آن در استان نیز مشابه کشور پیگیری می‌شود.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: تهدیدات متعدد پدافندی و به خصوص در بحث مسائل غیرطبیعی وجود دارد که باید تمهیدات و تدابیر موثر و هوشمندی در قبال آن‌ها اتخاذ شود.

مهراب داوری تاکید کرد: اولویت اصلی این است که دستگاه‌های حاکمیتی و مرتبط باید نسبت به اهمیت پردافند غیرعامل آگاه باشند.

محمد بیگ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم با تاکید بر لزوم نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل و آموزش عموم مردم درباره اصول اولیه آن از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی در راستای ارتقای امنیت و دانش‌افزایی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه