English

بازارچه باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تخریب می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: این بازارچه برخلاف طرح جامع باغ‌ موزه مبلمان شهری بوده و در مسیر سیلاب قرار دارد و در این راستا نیز علیرغم همه فشارهای رسانه‌ای، تهمت و افتراها، این بازارچه تخریب خواهد شد.

 بازارچه باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تخریب می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، امیر دریادار دوم رضا عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز سه‌شنبه پنجم مهرماه حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهیدان و رزمندگان، برگزاری برنامه‌های متنوع در دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، کارخانجات و شهرستان‌ها، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، بازسازی عملیات کربلای ۵ که از سی‌اٌم شهریورماه در پارک‌شمیم پایداری شروع می‌شود، رژه اقتدار نیروهای مسلح در محل یگان میدان آذربایجان را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه فرهنگی، دفاعی و اجتماعی با میزبانی فرماندهی محترم سپاه عاشورا از ۳۱ شهریورماه در مصلای اعظم امام خمینی(ره)، تجلیل از حدود یک هزار نفر رزمنده دفاع مقدس در قالب پنجمین آیین سراسری بصورت ویدیو کنفرانس در مصلای اعظم تبریز، تجلیل از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری بهمراه رونمایی از سوژه های باغ موزه دفاع مقدس و برنامه‌های متنوع در صداوسیما از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی به لزوم توجه به وفاق ملی در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تفاوت و اختلافات سیاسی، فرهنگی، قومی و مذهبی در دفاع مقدس معنایی ندارد.

وی از برگزاری همزمان مراسمات هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: با فرمانداران و شهرداران سراسر استان برای برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی هشت سال دفاع مقدس هماهنگی لازم صورت گرفته است.

عباسی از افتتاح پروژه‌های عمرانی سراسر استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: باند دوم آزادراه خواجه_ورزقان، پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سراسر استان و سوژه‌های محتوایی با ارزش ۱۰ میلیارد تومان در محل باغ‌موزه در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه