English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

دشمن به دنبال تضعیف امید در جامعه است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش دشمن برای تضعیف امید در جامعه مسلمان به ویژه شیعه و جبهه مقاومت معطوف شده است.

دشمن به دنبال تضعیف امید در جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی روز چهارشنبه در جلسه مجمع بسیج آذربایجان شرقی، افزود: در دنیای کنونی بیش از آنکه جنگ های نظامی صورت بگیرد، جنگ‌های اطلاعاتی و امنیتی اتفاق می افتد و تمام تلاش دشمن برای تضعیف امید بین مسلمان است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی در برجسته سازی و تقویت نشانگاه های خود دارد، اظهار کرد: دشمن سعی می کند با انواع تهمت ها، نخبگان، بزرگان و نشانگاه های جامعه ما را تضعیف و تخریب کند تا به اهداف خود دست یابد.

محمدی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با طراحی های مختلف، یکسری کارهای خزنده برای ناامیدسازی مردم شروع‌ کرده اند که باید در مقابل آن مردم را به آینده امیدوار کنیم، ادامه داد: تلاش ما در مدیریت استان و در دوران طلایی شهید رئیسی بر این بود تا تمام امور را به خوبی پیش برده و به سرانجام برسانیم.

به گفته وی در مسائل سیاسی سعی بر آن بود تا نتایج آن امنیت آفرین باشد که یکی از شاخص های مهم آن برگزاری انتخابات بود.

محمدی یادآور شد: آذربایجان شرقی در چند ماه گذشته پنج انتخابات شامل مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری را به دست خود مردم برگزار کرد و استان در این آزمون به دور از تمام حاشیه ها سربلند بیرون آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه