English

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا؛

مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس آغاز شد

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا از آغاز مسابقات ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی خبر داد.

مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، علی حیدرپناه صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد 267 شهید ورزشکار استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مرام‌نامه‌ شهدای ورزشکار آذربایجان‌شرقی توسط اداره تربیت بدنی سپاه عاشورا تا یک سال آینده منتشر خواهد شد.

وی از آغاز ویژه‌برنامه‌های ورزشی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه‌ از 28 شهریور آغاز شده و تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا تأکید کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال روحیه شهدای ورزشکار به جوانان برگزار می‌شود.

حیدرپناه با اشاره به حضور 22 ناحیه و 21 شهرستان آذربایجان‌شرقی در خصوص مسابقات ورزشی تربیت بدنی سپاه عاشورا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این مسابقات در سطح پایگاه، ناحیه، حوزه و استان و در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مسابقات استعدادیابی و انتخابی تیم جودوی بسیج استان گفت: مسابقات جودوی انتخابی، باحضور 200 نفر از برادران و 150 نفر از خواهران ورزشکار برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: این مسابقات، پیوست فرهنگی خواهند داشت و تجلیل از جودوکاران دفاع مقدس و اهدای جوایز توسط خانواده شهدا از رویکردهای این مسابقات خواهد بود.

حیدرپناه از برگزاری مسابقات بدن‌سازی و پرورش اندام با هدف کنشگری فعال در این حوزه و با همکاری هیئت‌های ورزشی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا با همکاری هیئت‌های ورزشی که بازوان اجرایی ورزش استان هستند، به برگزاری این مسابقات خواهد پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی خانوادگی با حضور عموم مردم و نیروهای مسلح در تفرجگاه عینالی گفت: این پیاده‌روی با پذیرایی، قرعه‌کشی، گلباران مزار شهدای گمنام و اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه