English

آغاز سال تحصیلی در بیش از ۳۳ هزار کلاس درس در آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید را در بیش از ۲۵۴۰۰ کلاس درس دولتی و ۸۰۰۰ کلاس درس غیردولتی با مشارکت بیش از ۲۶ هزار همکار رسمی و ۸۰۰۰ معلم غیررسمی، جشن می‌گیرد.

آغاز سال تحصیلی در بیش از ۳۳ هزار کلاس درس در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

،  مسعود سعادتی صبح یکشنبه، یکم مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی و زنگ مهر، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و خیرمقدم گوئی به تمامی مهمانان و مسئولان کشوری و استانی و نماینده ویژه وزیر در این برنامه، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که سال تحصیلی جدید با چند مناسبت ارزشمند متقارن شده است و این تقارن مبارک با میلاد نبی مکرم اسلام و هفته دفاع مقدس، منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی با اشاره به برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌های سال گذشته در زمینه تامین نیروی انسانی در مدارس استان آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته در زمینه تامین معلم‌، نگرانی‌هایی وجود داشت و یکی از سخت‌ترین سال‌ها به دلیل تاخیر در برگزاری استخدام‌ها و ساماندهی همکاران بود، با این وجود، استانمان سال تحصیلی را با کم‌ترین مشکل، آغاز کرد و برای همکاران و والدین، اذیت کننده نبود.

سعادتی ادامه داد: امسال، شرایط بسیار ایده آل و بسیار بهتر از سال قبل بوده و در همین ناحیه یک تبریز، در بیش از ۷۰۰ کلاس درس هیچ کمبود معلمی نداریم و بازدیدها و بازرسی‌های استانی و وزارتی در شهر تبریز که سال گذشته نقطه نگرانی ما بود، امسال، مشکلی نداریم و بیش از ۲۵۰۰ معلم جدید وارد سیستم آموزش و پرورش استانمان شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر به منظور بازگشایی مدارس استان گفت: بازگشایی و آمادگی برای مدارس در قالب ستاد پروژه مهر، امسال از اردیبهشت ماه آغاز شد و بیش از ۱۹ جلسه فقط برای سرویس مدارس برگزار شده و مجموعه پیشنهادات اعمال شد تا در تامین سرویس مدارس در سال تحصیلی دچار مشکل نشویم و مسائل مختلف مربوط به پروژه مهر در شورای آموزش مطرح شد.

وی با قدردانی از همکاری تمامی ارگان‌ها، اولیا و همکاران در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ بیلبورد تبلیعاتی در استان برای گرامیداشت آغاز سال تحصیلی، نصب شده است و از همکاری ارگان‌ها، فرمانداران، ائمه جمعه، مسئولان و ادارت کل مختلف قدردانی می‌کنیم. امروز در استانمان بسیاری از مدیران کل در مدارس حضور دارند؛ برای اینکه باور داریم آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه