English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز؛

عمر ماشین آلات آتش نشانی تبریز بالای ۱۶ سال است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از فرسوده بودن و عمر بالای ماشین آلات آتش نشانی تبریز خبر داد و گفت: در حال حاضر عمر متوسط ماشین آلات این سازمان بین ۱۶ تا ۲۰ سال است و همین موضوع کیفیت کار آتش‌نشانان را پایین می آورد.

عمر ماشین آلات آتش نشانی تبریز بالای ۱۶ سال است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سعید صالح نیا روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از عملیات های انجام شده یک هزار و ۱۶۸ مورد مربوط به اطفا حریق و ۲ هزار و ۱۱۵ مورد مربوط به نجات بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین آتش سوزی ها در این مدت در مجتمع ها، خودرو و ضایعات انبار شده رخ داده و بیشتر امداد و نجات ها نیز مربوط به گیر کردن در آسانسور به دلیل قطعی برق یا استاندارد نبودن آنها بوده است.

وی به تعداد فوتی ها و مصدومان در عملیات های آتش نشانی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در این عملیات ها ۵۱ نفر فوت و ۲۳۲ نفر مصدوم شدند.

صالح نیا با بی‌آنکه در ۶ ماهه اول امسال یکهزار و ۵۹۳ طرح ایمنی برای ساختمان های نوساز صادر شده است، گفت: در کنار این کار، پایش ساختمان های ناایمن شهر نیز در دستور کار است و تاکنون ۴۲۱ مورد پاساژ، سرا، تیمچه، مجتمع های مسکونی، اداره، بیمارستان، پارکینگ، دانشگاه و مدرسه بر اساس فهرست، بازدید و برای ثبت در سامانه منتاک به مدیریت بحران استانداری ارسال شده است.

وی همچنین از آموزش ۲۷ هزار و ۵۷۷ نفر در یکسال گذشته خبر داد و گفت: در این دوره ها بدیهیات آتش نشانی به افراد عمومی آموزش داده شده است.

صالح نیا گفت: در زمینه آموزش درون سازمانی نیز، مقابله با مواد شیمیایی و خطرناک را آغاز کرده ایم.

صالح نیا با بیان اینکه ساخت چهار ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز هدف گذاری شده است، گفت: با بهره برداری از این ایستگاه ها، تبریز از نظر تعداد ایستگاه های آتش نشانی به استانداردها نزدیک تر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه