English

امام جمعه تبریز:

مسئولان با نظارت دائم خود از نفوذ فساد در دستگاه‌ها جلوگیری کنند

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مسئولان باید با نظارت دائم خود از نفوذ فساد در دستگاه‌ها جلوگیری کنند، گفت: جوانان انقلابی و حزب الله امروز باید مراقب نفوذ چراغ خاموش دشمن در سیستم‌های اداری و تعلیم و تربیت باشند.

مسئولان با نظارت دائم خود از نفوذ فساد در دستگاه‌ها جلوگیری کنند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های این هفته‌ی‌ نماز جمعه تبریز با اشاره به هشدار اخیر رهبر انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در دستگاه‌ها، اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن در دستگاه‌های دولتی بسیار هشدار دهنده است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی ما هرگز اجازه‌ی نفوذ دشمن به دستگاه‌های دولتی را نخواهند داد، افزود: دشمنان نظام فکر نکنند چون دولت عوض شده می‌توانند کاری انجام دهند، نفوذ در تمامی دستگاه‌های دولتی توسط ارگان‌های انقلابی و جوانان حزب الله رصد می‌شود.

مطهری اصل تاکید کرد: هفته‌ی گذشته دانش آموزان سال تحصیلی جدید را شروع کردند، معلمان جایگاه و احترام ویژه‌ی در امت اسلامی دارند، ما فرزندان خود را به آن‌ها می‌سپاریم تا دانش آموزان باسواد، باتقوا و انقلابی به بار بیاورند، تبیین معارف انقلاب و ارزش‌های آن باید در اولویت تدریس آموزگاران قرار گیرد.

وی با اشاره به روز همبستگی با کودکان فلسطینی، گفت: ۹ مهرماه روزی محمدالدوره پسر بچه‌ی ۱۲ ساله‌ی فلسطینی است که در کنار پدرش با گلوله کشته شد، این روز به عنوان روز همبستگی با کودکان فلسطینی اعلام شد، هیچ انسان نرمالی تحمل قتل کودکان را ندارد.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی آخرین روزهای خود را می‌گذراند از این رو از انجام هیچ اقدام بی‌رحمانه‌ای دریغ نمی‌کند، صهیونیست‌ها بترسند از روزی که مظلوم بخواهد انتقام بگیرد.

وی اضافه کرد: منابع خونی در استان کم شده است و از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم تا در این امر حسنه با اهدای خون خود، بانک خون استان را همیاری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه