English

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی؛

ملت بزرگ ایران و مردم آزادی خواه جهان در کنار مردم لبنان خواهند بود

نماینده مردم تبریز در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: قطعا حزب‌الله لبنان پاسخ این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را خواهند داد و ملت بزرگ ایران و مردم آزادی خواه جهان در کنار مردم لبنان خواهند بود.

ملت بزرگ ایران و مردم آزادی خواه جهان در کنار مردم لبنان خواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

علیرضا نوین در گفت‌وگو با خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد:   شهادت سید حسن نصرالله بسیار ناراحت کننده است البته سابقه نشان داده شهادت عناصر درخشان حزب الله مانند سید عباس موسوی خللی در انجام امور و پیشبرد اهداف حزب الله ایجاد نکرده بلکه با انگیزه بسیار به مسیر خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در این یک‌سال از حمله وحشیانه به غزه که منجر به شهادت ۴۲ هزار کودک و زن شده است، باز با وقاحت تمام به انجام ترور و مظلوم کشی های خود ادامه می‌دهد.

نوین تاکید کرد: واقعا تاسف بار است که فردی جنایتکار مانند نتانیاهو در سازمان ملل سخنرانی می‌کند و افراد حاضر درجلسه بدهکارانه به سخنان او گوش می‌دهند البته بسیاری از مردم دنیا به توخالی بودن رژیم صهیونیستی رسیده اند.

وی ادامه داد: قطعا حزب‌الله لبنان پاسخ این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را خواهند داد و ملت بزرگ ایران و مردم آزادی خواه جهان در کنار مردم لبنان خواهند بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه یقینا غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد که البته دشمنان فکر نکنند با به تاخیر افتادن این محو شدن رژیم صهیونیستی آن‌ها قدرتمند هستند بلکه این عربده کشی های نتانیاهو نشان از ضعف و استیصال آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه