English

شهردار تبریز خبر داد؛

معرفی ۱۰۰ سازنده غیرمجاز در تبریز به دستگاه قضا

شهردار تبریز از معرفی ۱۰۰ نفر از سازندگان غیرمجاز حرفه‌ای به دستگاه قضایی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

معرفی ۱۰۰ سازنده غیرمجاز در تبریز به دستگاه قضا
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، صحن شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و سیزدهمین جلسه علنی این شورا که صبح امروز، ۸ مهرماه در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد، در عزای شهادت سیدحسن نصرالله به پرچم‌های سیاه و تصویر سید مقاومت مزین شد.

غلامرضا احمدی، رییس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز در ابتدای این جلسه با محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهادت رهبر شجاع، حکیم و انقلابی حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله و سرلشگر نیلفروشان و سایر شهدای جنایت وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت مسلمان، دولت و ملت سرافراز و قهرمان لبنان، تمام آزادگان جهان، حزب الله قهرمان، خانواده شهدا، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: بی شک راه سید مقاومت ادامه دار خواهد بود و آرمان مقدس و راه آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد. سید مقاومت یک شخص نیست یک راه است و مکتب است که همچنان ادامه خواهد داشت.

احمدی افزود: بنا بر فرموده رهبر حکیم انقلاب، همچنان که خون شهید سید عباس موسوی زمین نماند، خون شهید سید حسن نصر الله هم زمین نخواهد ماند.رژیم صهیونیستی شکست خود را نزدیک می‌بیند و برای جبران انزواش به ترور های هدفمند روی آورده است، غافل از اینکه روز به روز به رسوایی خود می‌افزاید.

وی ضمن قدردانی از تجمعات مردم تبریز و دانشجویان دانشگاه های این شهر در محکومیت این جنایت گفت: به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسانیم که ساعت ۱۰ امروز مقابل بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز تجمعی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی برپا خواهد بود. آمادگی خودمان را برای جانفشانی و کمک و همراهی با مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با شعار "از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن" اعلام می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی گفت: این روز برای تقدیر از رشادت ها، فداکاری ها، حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی انسان های فداکاری به نام آتش نشانان است. خوشبختانه روز گذشته برنامه ای در خور و شان این عزیزان برگزار شد. این روز عزیز را به آتش نشانان تبریک می‌گویم و یاد و نام شهدای آتش نشان را گرامی داشته و از خدا برای آتش نشانان مصدومت طلب شفا می‌کنیم.

احمدی در رابطه با بازگشت پرویز هادی به صحن شورا گفت: این امر بر اساس نامه فرمانداری صورت گرفته که در پی نامه درخواستی شورا برای تعیین و تکلیف شرایط آقای هادی در نظر گرفته شده بود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: مسیرگشایی‌های شهرداری تبریز عموما در بافت‌های کم‌برخوردار و محروم شهر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید به تعهدات و بدهی خود در قبال مسیرگشایی در کلانشهرها عمل کند، افزود: دولت و شرکت بازآفرینی ۱۸ همت بودجه برای ۴۵ متری شهید آیت‌الله آل‌هاشم در نظر گرفته بود که تاکنون پرداخت نشده و این پروژه با اکتفا به بودجه شهرداری اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه