English

استاندار جدید آذربایجان شرقی:

ابقا یا تغییر مدیران بر اساس کارنامه آنها خواهد بود

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: مدیران بر اساس برنامه و کارنامه فارغ از اینکه منتصب چه کسانی هستند بررسی خواهند شد و ابقا یا تغییرها را به خوبی می‌شناسم.

ابقا یا تغییر مدیران بر اساس کارنامه آنها خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بهرام سرمست، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما به عنوان دولت بی‌صدایان، صدای تمام مردم را شنیدیم و همه آنهایی که رای دادند و این حماسه را آفریدند و همه کسانی که رای ندادند این وظیفه را برعهده ما گذاشتند تا توجه آنها را جلب کنیم.

وی ادامه داد: بعد از شهدای خدمت، ایران عزیزمان دچار ضایعه‌ای شد اما مردم آذربایجان با از دست دادن آیت الله آل‌هاشم دچار ضایعه دوچندان شد.

بهرام سرمست تاکید کرد: وقتی می‌گوییم آذربایجان سَر ایران است، آذربایجان سِرّ ایران هم است زیرا قیام مشروطه از این خاک برخواسته و رمز پیروزی انقلاب اسلامی از اینجا رقم خورده است.

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان هیچگاه برای خود چیزی نخواسته بلکه خودش را فدای اسلام و ایران کرده است که این را نیز تاریخ به اثبات رسانده است.

وی افزود: خطاب به دولتمردان و کابینه در جلسه رای اعتماد عرض کردم که آذربایجان در سختی‌های روزگار هم سرمنشا تحولات بوده و هم از اسلامیت و جمهوریت دفاع کرده است اما ما نیازمند جبران عقب ماندگی‌های آذربایجان هستیم.

سرمست خطرنشان کرد: تبریز این شهر اولین‌ها، دیگر شهر اولین‌ها نیست بلکه تبدیل به شهر هفتم و هشتم تبدیل شده است که بنده عادت به انتقاد از گذشته ندارم و نگاه ما باید آینده نگرانه باشد اما باید از گذشته درس بگیریم و آن را پلی برای آینده بسازیم.

وی گفت: شان و فرهنگ آذربایجان دچار فرسایش شده است و نیاز به نوسازی دارد و هم ما نیاز داریم به سرعت در اجرای برخی ابرپروژه‌ها داریم و من نماینده دولت وفاق ملی هستم که بر اساس برنامه و کارنامه پروژه‌ها را پیش خواهم برد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی در پابان تاکید کرد: مدیران بر اساس برنامه و کارنامه فارغ از اینکه منتصب چه کسانی هستند بررسی خواهند شد و ابقا یا تغییرها را به خوبی می‌شناسم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه