English

استاندار آذربایجان شرقی:

فرماندهی انتظامی نقشی مهم درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی به این نهاد، گفت: فرماندهی انتظامی نقشی مهم درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است.

فرماندهی انتظامی نقشی مهم درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، در پیام «بهرام سرمست» آمده است: این هفته فرصتی است برای گرامی‌داشت تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌دریغ و مجاهدت‌های خالصانه شما عزیزان که با ایمان، تعهد و تخصص، شبانه‌روز در راستای تأمین امنیت و آسایش جامعه گام برمی‌دارید.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرده است: فرماندهی انتظامی با برخورداری از نیروهای پرتلاش، متخصص و متعهد، به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و امنیت در کشور، همواره نقشی برجسته و ماندگار در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

سرمست در این پیام با اشاره به تلاش‌های مستمر و مؤثر نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدهای امنیتی، جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ نظم عمومی، اظهار کرده است: اعتماد عمومی به فراجا سرمایه‌ای ارزشمند است که در سایه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما عزیزان به دست آمده و حفظ آن وظیفه‌ای خطیر و همیشگی است.

وی از خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را برای کارکنان این نیرو در رده‌های مختلف مسئلت داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه