English

کمک مالی مردم آذربایجان شرقی به ستم‌دیدگان لبنان، غزه و یمن

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: مردم این استان حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جنگ زدگان لبنان، غزه و یمن مساعدت کردند.

کمک مالی مردم آذربایجان شرقی به ستم‌دیدگان لبنان، غزه و یمن
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، علی شهودی با اعلام این خبر گفت: با استقرار ایستگاه‌های جمع آوری کمکهای مردمی به جنگ زدگان غزه، لبنان و یمن، مردم خداجوی و نوعدوست استان بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق دستگاه‌های کارتخوان و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از طریق واریزی به صندوق‌ها و اقلام معیشتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در اختیار ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر قرار دادند.

وی افزود: در این مدت در ۵۰ نقطه استان ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی دایر بوده و جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از ۲۵۰ نفر از داوطلبان و کارمندان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردم عزیز استان می‌کند.

وی در خصوص اقلام مورد نیاز برای نیازمندان غزه، لبنان و یمن گفت: پتو، چادر اسکان، زیر انداز، بالشت، انواع کنسروجات (ماهی، لوبیا، خوراک)، خرما، بیسکویت، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، پوشاک بچه گانه در سایزهای مختلف، شوینده و لوازم بهداشتی، نایلون روکش چادر، موتور برق، سیم برق، سرپیچ لامپ، طناب، سیم سیار و سرویس پخت و پز (قابلمه، تابه،...) از جمله لوازم مورد نیاز این مردم ستمدیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه