English

مدیرکل پست استان:

ترافیک مرسولات پستی در آذربایجان شرقی ۲۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل پست آذربایجان شرقی گفت: در یکسال گذشته منتهی به ۱۵ مهرماه جاری، ترافیک مرسولات پستی در استان به هفت میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۰۰ مرسوله رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد بیشتر شد.

ترافیک مرسولات پستی در آذربایجان شرقی ۲۱ درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، جواد دباغ صادقی پور  به مناسبت روز جهانی پست با اشاره به اینکه در یکسال گذشته سهم پست استان از مجموع مرسولات کشوری ۲.۵۵ درصد بود، گفت: وزن مرسولات پستی استان در مدت یاد شده بیش از هشت میلیون تن بود که ۲۱.۰۹ درصد نسبت به سال قبل رشد داشت.

وی تعداد مرسولات وارده به استان را ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۰۹ مرسوله اعلام و اظهار کرد: این رقم نیز در مقایسه با سال قبل ۷.۳۸ درصد بیشتر شده است.

دباغ صادقی پور به بهره برداری تایید برخط نشانی محل سکونت در پست استان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این خدمت، در حدود ۲۸۷ هزار سفر درون شهری کاهش یافته است.

وی همچنین از افرایش برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در سال گذشته خبرداد و افزود: در این مدت، برون سپاری خدمات ۲ درصد بیشتر شد و از ۴۳ به ۴۵ درصد رسید.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه ساعت مفید کاری هر نامه رسان در استان پنج ساعت و ۲۸ دقیقه است، گفت: این رقم در سال گذشته پنج ساعت و ۲۵ دقیقه بود و با توجه به افزایش مرسولات پستی و کمبود نیروی انسانی، این رقم سال به سال بیشتر می شود.

دباغ صادقی پور، سرانه مکانی (مراجعه توزیع کنندگان به آدرس مشتریان) در پست استان را ۹۵ مکان بیان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال قبل که ۸۸ مکان و آدرس بود هشت درصد بیشتر شده و پست استان از این نظر در رتبه هشت کشوری قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه