English

استاندار آذربایجان شرقی:

اراضی بدون استفاده در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تعیین تکلیف شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رونق واحدهای تولیدی غیرفعال گفت: زمین‌های واگذار شده بدون فعالیت و راکد در شهرک‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود.

اراضی بدون استفاده در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بهرام سرمست روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی بیلوردی شهرستان هریس افزود: شهرک های صنعتی برای تشویق واحدهای موفق و فسخ قرارداد زمین های واگذار شده بدون فعالیت باید توسط شرکت شهرک های صنعتی استان پایش شود.

وی اظهار کرد: سازمان های مسوول باید با همه توان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز بخش تولید و صنعت در شهرک های صنعتی وارد میدان شده و طرح های توسعه اجرا کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط برای اجرای طرح های توسعه واحدهای تولیدی موفق در استان فراهم می شود، گفت: واحدهای تولیدی موفق نیز باید نسبت به اجرای طرح های توسعه اقدام کنند.

سرمست، حمایت از تولید و صنعت را از اولویت های مدیریت ارشد استان اعلام کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه ها با این رویکرد، همه توان خود را برای تسهیل امور فعالان تولیدی و صنعتی به کار گیرند.

وی در بازدید از کارخانه تولید فیلتر در شهرک صنعتی بیلوردی دستور لازم برای تامین زمین مورد نیاز این واحد تولیدی برای اجرای طرح توسعه را به شرکت شهرک های صنعتی استان صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از کارخانه تولید شیشه مستقر در این شهرک، به مدیرکل صمت استان دستور داد اقدام لازم برای رفع مشکل ثبت سفارش این واحد تولیدی را انجام دهد.

سرمست، در بازدید از واحد گلخانه ای این شهرک نیز اعلام کرد که مشکل تسهیلات بانکی این واحد تولیدی بخش کشاورزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و تصمیم لازم اتخاذ می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه