English

امام جمعه تبریز:

وقایع غزه برای بی آبرویی سازمان ملل کافی است 

امام جمعه تبریز گفت: سازمان ملل از مظلومان و مردمی که مورد ستم قرار می‌گیرند، حمایت نمی‌کند که نمونه بارز آن غزه است و برای بی آبرویی سازمان ملل همین وقایع غزه کافی است.

وقایع غزه برای بی آبرویی سازمان ملل کافی است 
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: دوم آبان ماه، سالروز تاسیس سازمان ملل متحد است که با هدف حمایت از دولت‌ها تشکیل شده اما امروز به جایی رسیده که از قلدرها، متجاوزان، مستکبران، صهیونیست و آمریکا دفاع می‌کند.

وی تاکید کرد: کفار با ما نیستند اما انسان تعجب می‌کند از کشورهای اسلامی در سازمان ملل که چرا از حق مظلومان فلسطین، غزه و لبنان دفاع نمی‌کنند.

حجت الاسلام مطهری اصل گفت: ما از سازمان ملل به عنوان ظرفیت بین المللی استفاده می‌کنیم اما هیچ امیدی برای اقدامی در جهت نفع مظلومان از سوی آن‌ها نداریم.

وی افزود: امت اسلامی با تکیه بر اسلحه ایمان، شجاعت و رهبر خود می تواند مقابل همه مستکبران به خصوص صهیونیستم جهانی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما از جمله آذربایجان شرقی برای کمک به مردم غزه و لبنان کمک‌های مردمی بسیار خوبی جمع آوری شده است.

امام جمعه تبریز از برگزاری پویش همگانی مردم استان برای کمک به اهل غزه و لبنان که بیش از ۲ میلیون نفر آواره شده‌اند، خبر داد و گفت: بعد از نمازجمعه هفته بعد در سنگفرش مصلی همه جمع می‌شویم و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم غزه و لبنان اهدا می‌کنیم.

حجت الاسلام مطهری گفت: همه ائمه جماعات، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها، مساجد، بسیج و سپاه می‌توانند در این امر مهم کمک کنند .

وی با اشاره به نامگذاری روز یکشنبه ۲۹ مهرماه به عنوان روز صادرات است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی، صادرات غیرنفتی کشورمان پس از انقلاب اسلامی نسبت به قبل از آن ۶۰ برابر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه